I LOVE YOU








:: itulah kehidupan yang sebenar ::
Monday 3 September 2012 | 04:31 | 0 comments

Cape Town wedding photography; muslim nikah ceremony

aku percaya pada takdir yang ALLAH tentukan untuk hidupku. aku percaya semuanya adalah rancangan ALLAH. kalau saja aku boleh putar balik masa kan, aku akan gunakan masa sebaik-baiknya dalam hidupku. ouhh yaaaa, aku kalau saja aku boleh putar balik masa, aku tak mahu sakitkan hati orang lain. aku pernah lukakan hati kawan baikku tanpa disengaja, tanpa ada niat untuk menyakitkan hatinya. aku tak tahu kenapa boleh terjadi perkara-perkara yang boleh menyebabkan hati menderita.

aku juga tidak memaksa untuk diri ini dihargai dan disayangi. itu semua datang dari hati orang yang rasa dirinya sangat rapat dengan aku. mungkin orang lain menilai aku dari luaran saja kan?? bukan aku mahu cakap yang hatiku baik, tapi yang sejujurnya dalam hatiku ada tersimpan rasa kasih, cinta dan sayang terhadap insan lain. *sekali cinta aku tetap cinta.

berbalik kepada kawan baikku. aku rindu persahabatan kami yang dulu. aku rasa jauh. jauh sangat untuk kejar balik apa yang aku rindukan. aku rindukan kenangan indah kami bersama. jika kita boleh jadi seperti dulu kan bagus. kita mungkin akan terpisah suatu hari nanti kerana kita membawa kehidupan baru dan menjadi dewasa. tapi jangan pernah kita lupa yang kita pernah berkongsi segala suka duka. 





/