I LOVE YOU








:: masalah atau takut ::
Wednesday 5 September 2012 | 00:09 | 0 comments

Tumblr_lpnu05obtl1qazha3o1_400_large

aku jarang kongsi dengan orang lain tentang apa yang aku rasa. bagi aku, apa yang aku rasa, biarlah aku sendiri yang tanggung, buat apa mahu bebankan orang lain dengan masalah kita kan?? okayy, sebenarnya aku takda masalah, tapi aku yang cari masalah. hmm, bukan begitu maksudnya, masalah nie kan sebenarnya bukan masalah juga. aku pun tak tahu apa juga namanya nie. pedulilah. si siti cakap, kalau ada masalah atau apa-apa, kau cakaplah dengan aku. sebenarnya, aku takda masalah juga nie, tapi ntah lah macam ada yang mengganggu fikiranku. aku perlu kawan untuk bercakap, bukan aku tak percaya si siti, tapi aku rasa kawan baikku lah orang yang paling layak untuk aku bercakap. tapi masa saja yang tidak sesuai. 

aku pasti orang takkan percaya yang aku nie sebenarnya _____________________. bukan gila, tapi selalu ada perasaan takut. bukan takut hantu, aku pun tak tahu takut apa. sometimes rasa macam mahu lari. tapi itulah, aku pun tak tahu macam mana nie. bila perasaan tue datang, aku akan tengok sekeliling. ntah apa yang aku cari. mohon pada ALLAH saja lah kan?? kalau aku cerita dengan mama, mama cakap itu penyakit, mahu di ubat. sometimes di kelas yang ramai kawan tue pun aku boleh rasa takut. cuaca panas pun aku boleh rasa sejuk.








/