I LOVE YOU








:: i don't know, i'm sad ::
Friday 21 September 2012 | 08:43 | 0 comments


huh~ aku pandang jarum jam menunjukkan tepat jam 11 malam. kenapa aku masih duduk disini?? kenapa aku sendiri?? kenapa aku rasa sunyi?? kenapa, kenapa, kenapa dan kenapa?? handphone di sebelah nie aku tengok macam bukan handphone sudah. kau tahukah yang aku tunggu kau berbunyi. kau tahukah?? aku cakap nie, aku tunggu kau berbunyi. kau dengarkah?? ouh sorry, aku terlalu mendesak kau untuk berbunyi, sebenarnya bukan begitu maksudku. aku hampa. aku cakap betul nie, aku hampa bila kau tidak sampaikan khabar dari dia. eh, bukan juga begitu maksudku. begini, aku hampa bila dia tiada khabar dari dia.

macam mana aku mahu jelaskan apa yang aku rasa sekarang nie. kenapa aku harus menanti malam ini bila ada hari esok?? tapi yakinkah esok akan menjanjikan hari yang baik untuk aku. aku benci betul rasa begini. jika esok berterusan jadi begini, tiada apa yang boleh aku luahkan. I'M SAD. ya ALLAH, urat nadiku pun tahu yang aku sedang hampa. penuh penantian aku duduk disini. akukah yang terlebih emosi?? aku cuba memahami, bukanlah. aku memang memahami dia. dan akan selamanya faham semua tentang dia. aku takkan lupa semua tue. i will never forget him, forever means forever he lives in my heart.




/