I LOVE YOU








:: niqab oh niqab ::
Thursday 15 November 2012 | 14:09 | 0 comments

HIJAB FASHION

orang cakap perubahan ke jalan ALLAH S.W.T tu perlu dibuat secara perlahan-lahan . . ya, betul tu . . tak boleh juga semua sekali dibuat dengan terburu-buru . . bukan nak cakap yang aku ni baik, tapi aku sedang memperbaiki diriku sendiri . . untuk apa lagi aku buang masaku dengan sesuatu yang tak mendatangkan faedah ke dalam diriku . . menjadi perempuan yang baik tak semestinya pakai niqab kan ?? tapi memang sudah lama aku bayangkan diriku pakai niqab . . selalu aku cuba pakai niqab depan cermin . . tapi kena ambil masa , bukan aku mahu pakai , tapi aku rasa aku tertarik dengan imej perempuan pakai niqab . . and the most important is aku cemburu tengok perempuan yang pakai niqab . . =')




/